Followers

Follow by Email

Tuesday, November 22, 2011

Nak Belajar Mekap?

As-salam beauty peeps!!

Since ramai yang tanya saya ada buat kelas mekap ataupun tidak, so saya rasa yang saya harus kongsikan ilmu yang tak seberapa ni dengan rakan-rakan yang berminat. Yes, saya akan buat kelas mekap iaitu pada 10/12/11 bersamaan dengan hari Sabtu. Ada dua sesi which is boleh pilih nak sesi pagi 9am-1pm ataupun 2pm-6pm.

Saya hanya akan ajar basic mekap iaitu untuk me'make over'kan diri anda sendiri. Walaupun basic tapi teknik kena lah betul yer dak? Kalau teknik tak betul, muka nampak macam tak mekap je kan? Pakai bedak compact mahal-mahal pun tak nampak apa. Still berminyak jugak yer dak? Owhh, tu saya masa dulu-dulu la. Before pandai mekap. Now dah pandai mekap, jadi pemalas ya ampun lah pulak nak mekap diri sendiri. Hehehehe....

Jika ada yang berminat, so sedikit info untuk anda :


Tarikh : 10/12/11 - Sabtu
Masa : 9am-1pm @ 2pm-6pm
Lokasi : Platinum Walk, Danau Kota
Bayaran : RM50
Contact : mizzamyzalini@gmail.com


Limited seats only, now dah ada few yang bertanya. So, cepat-cepat booking your seat. =)

3 comments:

Pocket said...

nice to know things working out 4 u sis.
pocket pun nk blajar mekap gak lah

Aisyah Humaira said...

waaa nak belajar tapi by time ada kelas.. T_____T

nuha hayati said...

available lagi x? macam mane nk apply? nuha nak join sesi 2-6pm. make up sendiri bawak ke?

Google Analytics Alternative