Followers

Follow by Email

Thursday, October 6, 2011

Mekap Bertunang RM150 & Mekap Pengantin RM250

As-salam beauty peeps!!

Tajuk siap letak harga, ok as a key untuk si peng'google. Kasi dia senang jumpa terus masuk my blog. lol.... Ok, actually just nak update kat blog ni yang saya dah start mekap pengantin. Yeeeaaayyy!! Alhamdulillah, last weekend berjaya mekap untuk pengantin dan juga bakal pengantin(tunang).


Mekap Kak Teri for her resepsi belah suaminya. Harap maaf lah yer sebab malam, kamera makcik ni kamera tepon BB ajer. Hahahaha....


Mekap Nabila for her engagement. She's one of the b2b blogger. Visit her blog ya.


Kalau ada yang masih mencari MUA boleh lah ke blog Beauty Touch Of Amy Zalini. Boleh tengok my portfolio kat situ yer. Last but not least, thanks to Kak Teri dan Nabila sebab put trust on me. Hope tak menyesal lah yer hired saya. Hehehehe....

6 comments:

~ NANA ~ said...

dear...amek x mekap utk grad?

~ mizzAmy ~ said...

NANA :

utk grad pun amik jugak. ;)

anuar said...

dik nak tny,

adik mekap cukur kening x? sorry kalau soalan sensitif. nak tny je. n kalau customer mintak xnak cukur, boleh ke x?

~ mizzAmy ~ said...

ANUAR :

saya tak provide utk cukur kening dan jika customer nak cukur saya akan suruh dia cukur a week before sy mekap. so, kalo customer x nak cukur kening tu dah kira alhamdulillah utk saya. thanks for bertanya. =)

meo188 said...

bagus2, makin berkembng bisnes.

Anonymous said...

hello, blh x mekapkan sy utk mjls bertunang pd 4 februari ni?? d putrajaya..

Google Analytics Alternative