Followers

Follow by Email

Wednesday, January 19, 2011

Bil Follower Dah Cecah 101 & Unique Visitor 200++ Per day

Salam peeps,

Alhamdulillah, blog ni adalah blog ketiga saya dan baru je berusia lima bulan tapi dah ada lebih dari 100 followers. Yang mengujakan saya untuk terus berblogging ialah bilangan unik visitors yang datang ke sini dah cecah 200 sehari. 


This week punya stats from nuffnang.


Saya tahu ramai di antara anda dah pun mempunyai ratusan followes dan juga bilangan unik visitor pun dah cecah ribu-ribu. Tapi, sebagai blogger picisan yang tak glamour, dapat unik visitor more than 200 adalah satu perkara yang sangat mengujakan, okeyh. =)

Tapi apa pun, tujuan saya berblogging adalah nak share my feeling dan juga sharing perkara-perkara yang dapat membantu sesama bloggers. Kalau boleh, sebolehnya akan saya cuba elakkan berblog perkara yang boleh disalah ertikan seperti menunjuk-nunjuk dan sebagainya.

Last but not least, thanks to those yang dah jadi my followers dan yang selalu ke sini. If saya tak pernah jejakkan kaki saya ke blog anda, sila dropkan url anda di komen box. =) 

12 comments:

LittleSunshine said...

ok la tu...liza msh sikit..maklumlah msh baby lg.he3

K.I.N.A said...

usia blog kite hampir sama la..hehe..
& kina adalah salah seorang dari 100 tu..hehe

~dARlee zURiS~ said...

bagus :)
amy peramah.sebab tu org suka masuk sini.

Nem0 o0h Nem0 said...

2 rat utk tempoh 5 bln mmg la byk babe~ selalu udate okey.. =)

MarelFira said...

wah, hebatla kakak pnyer visitor..fira pnyer pn xreach mcm ni..hehehehe..gd luck sis , blogging rock!

lovelyadibah said...

oh yeah!!:)

.::cintabungablogspot::. said...

jemput singgah ke blog sy ye dear ;)
http://ikmalira87.blogspot.com

Pocket said...

oh oh!! cemburunya pocket :(
heheh..
but u go girl!!

that only tells u dat u'r dang popular!!
atleast more then most of us :D

iedayah said...

wa...congrates2 amy

PangkahBulat said...

sorry ganggu..=)


Saya sudah follow blog awak..
Awak bila nak follow blog saya..
http://pangkahbulat.blogspot.com/

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Salam Ziarah semua...follow me back

kad kahwin pino design said...

Follow us back.. TQ dear.

http://kadkahwin-pino.blogspot.com

jom tgk2 kad Kahwin/ppbeg n wedding stuff dgn harga b'patutan. TQ dear.. jom exchange link.

Google Analytics Alternative