Followers

Follow by Email

Monday, January 17, 2011

Alhamdulillah. MUA Dah Booked.

Salam peeps!!

Last week kan meroyan sebab tak dapat book MUA kan? Last Saturday dah pun bayar deposit, mengambil risiko di mana hanya berbekalkan recommendation dan juga gambar-gambar yang telah di make-up oleh MUA tersebut di FB nya. 

Moga-moga MUA saya adalah yang terbaik untuk saya. Malas dah nak fikir-fikir dan pening kepala sebabnya nak mencari MUA di Kelantan/Terengganu bukannya mudah. Tambahan pula saya jauh nunnn di KL. Hope lah dia boleh make-up saya se'sweet yang mungkin.

Cumanya, MUA ni bukannya perempuan noks. So, saya terima dengan hati terbuka. Dah rezeki saya nak berandam dengan jejaka. Janji ada MUA kan?


His touch.

11 comments:

"cikkin" said...

yeayy..!!
nice..kalo x kesah die siape..x pe..janji senang n suke..puas hati..=)

Qaseh Qidzizie said...

InsyaAllah..ok MUA ni..catik make up dia..tak terlalu tebal sgt...

Mostly golongan 'mereka' ni la make up super da vast tau hehehe..
dun wori ye Amy :p

My Big Day said...

nice pic... ila pun nk try la..

meow said...

wah... melepas meo...huhuhu

gaun putih said...

amy amek MUA katne ni? cantik.. nmpak natural :)

ElyaElmo said...

siapa mua amy :p

Syima Syaz said...

dear... i pun prefer golongan HIM to make me on my w-day... sangat cantik!dont worry...

cha said...

lawa la dear.nampak natural and tak over.dont worry.mua i pun bukan perempuan huhu

Zumie said...

good..semga smue okeh2 jek k babe..xsaba plak nk tgk u kawen hehhee

Ann-Wardrobe said...

amik amy touch sbg mua?

Anonymous said...

siapa mua ni...pls share..sy juge mencari mua di area sana, no idea T_T

Google Analytics Alternative