Followers

Follow by Email

Monday, December 6, 2010

Kek For Hantaran Di Sponsor

Salam peeps!!

Alhamdulillah, murah rezeki di hari Isnin dan di penguhujung tahun hijrah. Pagi tadi, my Che Sue iaitu mak saudara saya buzz saya di FB. Bertanyakan majlis perkahwinan saya bulan berapa. Beliau nak simpan duit lah untuk anak saudara beliau yang comel ini. *errrkkk, sila muntah hijau*. Tapi, memandangkan tak nak lah susah-susahkan beliau beli barang yang agak mahal, so just suggested her to buy me a fondant cake for hantaran. 

Thanks god, dia pun macam excited juga pasal fondant cake. Siap suruh saya cari jer kek yang macam mana saya suka, and she will pay it. Tapi once again, tak nak susah-susahkan beliau, I need to find cake yang tak terlalu mahal. Standard price for fondant lah within RM150-200, kan? 

Beliau siap suruh saya remind Pak Su saya, iaitu husband beliau, since my Pak Su pun nak sponsor jugak. So, saya nak suruh Pak Su saya beli 1000 bahulu. Lagi dua ribu will hold for the next person yang bermurah hati nak sponsor-sponsor. Hehehehe..... Moga-moga, rezeki makin murah. Rezeki kadang-kadang tak semestinya duit kan? Something yang make our life much more better and easier. Alhamdulillah........ Rezeki memang ada jer di mana-mana even benda tuh macam kecil or sikit or minor part, ianya tetap rezeki dan kita patut bersyukur. ;)

Sebelum mengakhiri entri nie, mari lah kita layan dulu kek-kek ini. And to those yang nak recommended kedai kek ataupun blog-blog yang menjual kek di Kelantan/Terengganu sila tinggalkan komen anda yer. Jasa anda amatlah dihargai untuk rujukan saya dan rakan-rakan seperjuangan. Ceeeaaaaa.... Berjuang lah sangat. LOL....


I love the concept. Actually attractive to pink. LOL... Piccas credited to here.


Yang ni pun cantik jugak. Nampak formal sikit dan sesuai untuk hantaran. Piccas credited to here.


Simple but nice. Okeyh, ni pun kes attractive to pink juga. Credited to Suka Rasa, baker from Kota Bharu.



9 comments:

MarelFira said...

wah, bestnyer ade orang sponsor kek..eheeee,,,

kek yg no 3 super duper cantik tau..
sis, jwb tag tu tau..klu x, nak majok!huhuu

~dARlee zURiS~ said...

btol.org nak kawen nie murah rezekinya.tambah2 kalu dok kampung or pekan2 kecil.gerenti penuh rumah ngan sumbangan kawan2 org tua kita.hehee...

didieadila said...

eh xaci nih dpt sponser...nak tggu sponser jgk lah...hahaha...

~LP Lum~ said...

salam amy~

hehehe... memang cntik kek2 tu... :)

selamat tahun baru hijriah amy~

anaztasias aira said...

salam maal hijrah - kek lawaaaaaaaaaaaaaaa

meo said...

wah... best kawin...

meo pun xtahan nk kawin dah... -help!-

afraliza said...

cake pink tu comel..
I pun kene sponsor my sisnyewedding cake?
Fondant oh fondant..sgtlah mahal tak terkata...

ElyaElmo said...

best nye dapat sponsorr...rezeki...alhamdulillah..~

luvira said...

kek di sponsor???kalau bab sponsor memang super duper best..maklum lar, FOC :)

Google Analytics Alternative