Followers

Follow by Email

Friday, December 31, 2010

Her Resolution 2010?

Salam peeps!!




2010 dah nak melabuh tirainya. Macam mana dengan azam tahun 2010 nih, dah tercapai ke belum? Azam saya? Saya hanya ada 3 azam sahaja and alhamdulillah, tercapai juga walaupun tak 100% lah. 

Yang pertama, azam ni memang saya tak bagitahu pada sesiapa pun. Hanya azam untuk diri sendiri dan juga doa saya pada Allah S.W.T.. Nak tahu apa? Malu nyah.......... Hahahaha... Over di situ. Okeyh lah, masa masuk tahun 2010, time tuh saya tak dek serious relationship. Tapi teman tapi mesra tu ada lah. So, saya berazam nak ada serious relationship with my future husband. Ceritanya begini, awal tahun harituh, saya berkawan dengan seorang jejaka nih tapi kami tak dek lah berchenta tapi ala-ala teman tapi mesra. By the time nak mengenali hati budi tuh, terkantoi dia nih jenis berkawan dengan ramai perempuan. Ala-ala macam kumpul stok banyak-banyak then pilih mana yang paling baik agaknya. Then, elok-elok je saya stop berkawan dengan si dia, my Encik Tuney approached me to be his girlfriend. I just accepted him tanpa berfikir panjang. Maybe terlalu frustrated with the guy yang sebelum ni. With no feeling in the beginning, dalam masa sebulan my Encik Tuney berjaya membuka pintu hati saya. So, kira tercapai lah kan azam saya yang ini. Hehehehe..... 

Azam kedua ialah nak mengurangkan hutang-piutang especially card credit. LOL.... Okeyh, yang ini berjaya di settlekan satu dari dua card credit ku. Tinggal lagi satu je lagi. Hope yang satu lagi nih pun akan segera diterminated dan di settle. Ada cc nih pun boleh menyusahkan diri sendiri dan tak dek pun susah jugak kan? 

Azam ketiga ialah nak kurangkan bershopping. Yang ini, macam tak tercapai lah. Even tengah saving untuk duit kawin, saya tetap bershopping juga. Adeh.... Macam mana tuh? Azam yang tak tercapai ni akan dibawa ke tahun 2011 pula. Aci tak gitu? Hehehehe....

9 comments:

Syima Syaz said...

btl...credit card mmg menyusahkan..
start from now kena belajar belanja guna cash...=)
good luck for 2011

Fatin Fairuz said...

credit card can turn ur sleeping beauty sampai tal boleh tido kang nanti..hehe..just be careful in using it..;)

meo said...

sbg pengikut setia blog nie...

...yg no.3 tue setiap merupakan azam cik tuan punye titot setiap thn :p

all the best!

doakan segala2nya dipermudahkan!

MarelFira said...

all the best sis..wishing all the resolution will come true!!aminnnn

~LP Lum~ said...

salam amy~

hehehe.. azam taun baru xde.. bwk ke dpan azam taun lepas yg xsmpat nak di laksanakan... :)

cik syahira said...

assalamualaikum dear.

selamat maju jaya! moga urusan kamu dimudahkan di 2011 ni.

azam saya more on diet to stay healthy, improving on attitude, new job and earn more money for saving. amin.

cik nurulain said...

reduce shopping. that's one hell of a challege for ladies. huhu. lagi lah akhir-akhir tahun ni. heee. tapi boleh je kalau determined.

CikSyafa said...

betol2 credit card.huhu disebabkan buat loan, baru laa Syafa ad kredit kad,terasa beban.

Selamat tahun baru darling ^__^

anaztasias aira said...

haah deco bersama eric plak rasa. go go amy =)

Google Analytics Alternative