Followers

Follow by Email

Tuesday, October 19, 2010

Bila Hati Sudah Pecah

Salam peeps!!

Pagi-pagi hari, bangun dengan senyuman melangkah ke station LRT. Berjalan pula dari station LRT ke opis, tiba-tiba on phone dengan seseorang. Dan tak pasal-pasal beliau tinggi-tinggikan suara marahkan saya. Mood pagi terus hancur-sehancur-hancurnya dan hati pun turut hancur. 

Sensitiviti saya amat tinggi. Pantang orang tinggikan suara atau marah-marah. Pastinya saya akan nangis dan merajuk. Yes. Now dah menangis dan sesi mendamaikan hati sedang berlaku. Sorry, saya sedih sesangat. Jika tiba-tiba saya buat keputusan yang di luar jangkaan, jangan salahkan saya. Yer, saya benar-benar maksudkannya. T____________________________T


7 comments:

Super Nia Hana said...

OMG! biar betul ni amy.what happened?

jgn sedih2 lagi k..kalo yg meninggi suara tu lelaki.
itu lumrah dorang kalo pepagi..mood tak ok sgt especially kalo dorang stress or letih..

biar sesama cool dulu k..
hugs!

Diya said...

harap akak dan beliau cepat kool dan sejuk, huhu

cik syahira said...

assalamualaikum amy.

morning dear. hugs you. kenapa ni? ok, ok. breath in breath out. istighfar banyak-banyak.. setiap kesulitan yang dilalui pasti ada jalan damai untuk keluar. sabar ye, dear. be strong.

yang penting, bawa bertenang..

WillBe.Mrs said...

aiyooo apa suda jdik...byk2 sabar ye...maybe 'org itu' ada bnda yg dipikirkan and x sengaja nk tggi suara..maafkan dia ye...

cik syahira said...

dear,

bila-bila free visit page saya k. ada award for you. la tahzan.

Nem0 o0h Nem0 said...

nak buat ape2 keputusan biar dgn emosi yg tenang ok!

hug..

~ mizzAmy ~ said...

DEAR ALL :

thanks for the comments. saya dah ok dah. just now tgh beremosi. ;)

Google Analytics Alternative