Followers

Follow by Email

Monday, September 27, 2010

Recently Keyword

Salam peeps!!

Dah masuk hari Isnin balik kan? Tak suka hari Isnin. T______T. Tapi hari nie saya berpuasa, 1st day puasa untuk puasa 6. Hopefully peod ku datang lagi one to two weeks. Amin.....

Tadi pagi-pagi buka website nuffnang, dan saya tengok kat bahagian keyword. Then, tak disangka-sangka ada juga orang mencari blog baru saya yer? Siapa lah agaknya tuh kan? Hehehehe..... 



1. The Pink Dress Diary - memang tepat lah dia google, sure masuk sini punya. Tahniah sebab berjaya hafal tajuk blog saya dengan jayanya. =) 

2. Wedding cards malay - english style - yang ni pun kira berjaya juga lah dia google sebab saya ada review pasal wedding cards yang version english style kat entri ni. Selamat mencari buat si pencari wedding cards. ;)

3. Dah nak raya - hahahahaha...... dah masuk bulan Syawal, tinggal berapa hari je lagi ni. Sila lah gunakan sebaik mungkin yer. 

4. Mizzamy the pink diary - hahahaha..... lupa tajuk blog tapi usahanya itu agak berbaloi juga. comel juga kalau saya tukar jadi nama seperti yang anda google'kan itu. =P

5. Koleksi tudung najjah - saya ada buat entri Shopping Tudung Di Najjah pada bulan puasa hari tuh. saya tak dek lah buat koleksi lagi, now baru ada 4 helai tudung najjah jer. Sabar-sabar, beli sikit-sikit nanti boleh lah buat koleksi gitu.

6. Dress Najjah - alamak.... sorry lah buat si pencari. Saya tak beli dress di Najjah. Saya hanya beli tudung je. 

7. Mizzamy blog baru - buat si pencari, welcome to my new blog. Rasanya, mesti kawan-kawan blog lama yang mencari saya ni dan mereka kehilangan url blog baru saya. Buat pengetahuan kalian, blog lama dah di'private'kan dan dah tak update. Kat blog ni bukan blog B2B je, my personal blog too.

8. Butik Najjah Cheras - butik najjah ada kat Cheras ke? Setahu saya ada kat Kota Damansara. 

9. Mizzamy - tahniah, anda telah landing di blog yang betul. Nickname nih dah bertahun lamanya di guna pakai oleh saya, macam dah sesuai je dengan diri sendiri. Sila muntah hijau secara berjemaah yer.

10. Malay wedding cards - nampak gayanya memang ramai yang mencari pasal wedding akan berkunjung ke sini nanti. Harap maaf si pencari, saya bukan penjual kad kahwin. hahahaha.....


Nasib tak dek keywords yang melampau. Ada certain blog, macam-macam keywords ada. Kelakar lah jugak bila difikirkan balik. Contohnya diri kita sendiri lah, macam-macam kita type keywords janji apa yang dicari menerusi carian google or yahoo tuh kita dapat. Buat mereka yang mencari saya, sila bookmark blog saya yer atau pun save bebaik link saya. Hehehehe.... 

5 comments:

Redbloodsnow said...

HEHE...BYK EK KEYWORDS YG DI CARI DORG TUH KAN :)

~LP Lum~ said...

salam amy~

hehhehe... blog sy pun kekdg tersesat gak keyword yg melampau.. :p

meow kucing said...

sy pernah taip keyword "Mizzamy blog baru" tue... huhuhu...

rs kehilangan mase tue. cewah :p

Anonymous said...

Hye Amy...
i'm ur silent reader...
rsnya sy penah taip keyword"the pink dress diary"..hehe
Salam kenal...

-I'syah-

~ mizzAmy ~ said...

I'syah :

hye i'syah. thanks for dropping by. ;)

Google Analytics Alternative