Followers

Follow by Email

Friday, September 17, 2010

My Hari Raya

Salam peeps!!

Selamat Hari Raya buat semua. Saya baru je masuk ofis hari nie dan mood raya masih menguasai diri so jawabnya m.a.l.a.s lah. Hehehehe...

Alhamdulillah, saya dapat menikmati hari raya di samping keluarga terchenta di Jerteh, Terengganu. Sangat meriah sebab memang beraya sakan ke sana ke mari. Dengan aktiviti open house di hari raya ketiga di rumah kami. Penat beraya masih lagi terasa, sampai sengal-sengal dan sakit badan yer. 

Berat badan juga makin bertambah agaknya kerana makin ramai yang menegur saya yang sudah berisi dan gemuk. Memang saya sendiri pun rasa kurang selesa dengan badan sendiri. Jawabnya, hujung minggu ni saya kena berusaha sehabis daya untuk hilangkan few hundreds calories. Chaiyokk!! 

Btw, mood nak bercerita agak kureng. So, layan lah few piccas yang ada. Nanti saya update cerita beraya di pulau bersama Encik Tuney saya, yer. 


Yours truly. 1st time ada baju warna kuning. 


With my lil sister. Pity her sebabnya baju raya tak siap. 3 pasang pulak tuh tak siap. If salah satu siap, ok lah jugak. Aiiyyoooo...... 


Di hari raya ke-4 with my lovely ma. 


Makan satay + nasi dagang + laksa penang + pulut kuning di hari raya ke-3. Ramai sanak-saudara datang ke rumah since 12pm-9pm. Memang open house terbaik yang pernah we all buat.


Tak banyak gambar yang ada. Harap maaf, saya hanya berkamerakan telefon BB saya. Tuh pun pixel 3.2 sahaja. T______T. Last but not least, Selamat Hari Raya!! =)


3 comments:

~LP Lum~ said...

salam amy~

selamat hari raya jua... :)
sy pun wat sedikit jamuan pd raya ke-4 sebabnya baru smua ada.. :)
yg raya pertama smapi ke3 memang xmenang tangan ar, adik beradik mak sy aje yang ramai.. meriah giler rayanya bila smua berkumpul mcm tu... :)

Nora a.k.a Aira said...

nora dah lama tak makan satey huhu jeles hehe

didieadila said...

hi there..sowi lbt..i link u too..selamat hari raya :)

Google Analytics Alternative