Followers

Follow by Email

Monday, September 20, 2010

Ke Wedding B2B

Salam peeps!!

Last Saturday managed to attend one of the B2B wedding kat Taman Melawati. Saya kenal B2B nih since beliau belum pun lagi ada blog B2B nih but still kenal dari dunia blogging, dari blog lama beliau. After 3 years, at last dapat juga berjumpa. Tuh pun di hari bahagia cik Tinta. Actually nama betul dia lain, tapi saya panggil beliau menggunakan nama blog. Hehehe... Trying hard to call her real name after this. 

Congrats again and again to Tinta on your wedding day. Sangat sweet tema wedding beliau with green-pink-white. Pengantin pakai serba putih. Sooo suci gitu.

The bride dah private'kan blog beliau. Nanti dah back to dunia blogging, please do invite me ya? Btw, tangan saya sangat obvious gelapnya tuh. Kesan dari sunburn semasa di pulau. Will update later.

Pelamin akad nikah. Very simple but yet sooo sweet.

The hantarans...

Banyak lagi wedding akan menyunsul nanti.Tapi tak tahu lah jadual weekend saya macam mana sebabnya saya dah ada schedule baru yang perlu saya lakukan di hujung minggu. Hopefully managed to attend. ;)

9 comments:

zLa said...

eh saya mekap beliau la! tak sempat jumpa amy pung..

~ mizzAmy ~ said...

zla : tuh lah.. dia ada bgtau yg zla make-up kan dia. i pegi kul 3pm camtuh. dah lambat dah...

~LP Lum~ said...

salam amy~

hehehe... xlma laie turn awak lak... :)

Nora a.k.a Aira said...

cantik la. sejuk mata memandang :)

sk said...

ehh mizzamy.. sy pegi wedding ni! tp tak kita tak jumpa pon.. sy before 2.30pm dh blk dh.. huhu

p/s suka sgt dgn pelamin syaza.. huhu

tata said...

salam,


ari tu kat wedding ni saya rasa saya makan satu table ngan mizzamy. dari hari tu cari blog awak yang mizzamy.com tapi takder baru hari ni jumpa kat sini.

~ mizzAmy ~ said...

TATA :

lor yer ker?? kenapa tak tegur? hehehe...

Tata said...

Amy :

Masa I dok mengingat, manalah I nampak this girl before ... Lagi pun segan ngan my MIL nak tegur. Kang dia kata gi mana pun ada jer kawan.

~ mizzAmy ~ said...

TATA :

owhh yer ker. u pun blogger jugak ke? bak lah url, leh saya ke blog awak pulak. ;)

Google Analytics Alternative