Followers

Follow by Email

Friday, August 13, 2010

My Engagement Ring

Salam peeps!!

Dah lama dah nak update pasal engagement ring ni, tapi asyik terlupa dan terus terlupa. Sebelum tak tercerita langsung baik saya cerita di kala-kala saya sangat rajin nak ber'update ni. Kalau perasan, saya asyik update blog je kan? Biarkan..... Angin rajin datang pula tiba-tiba, padahal drawings banyak menanti ni haa... Hehehehe.... 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadddaaa

White gold ring. Sila abaikan tangan ku yang gelap gumpita itu.


Masa mula-mula pakai cincin tu memang tak selesa sangat sebabnya kat bahagian penjuru yang pegang diamond tu sangat tajam. Boleh merosakkan baju dan tudung. My mum bagi petua, suruh saya gosokkan bahagian penjuru cincin tu dengan tempat-tempat yang soft macam atas katil atau bantal or anywhere yang soft. Jangan gosok kat tempat yang rough pulak kerana boleh rosak cincin kesayangan tu nanti. Alhamdulillah, selepas 3 minggu cincin saya dah tak tajam sangat. I mean, ianya tak kan melukakan diri sendiri dan juga pakaian saya. Hopefully tak kan merosakkan baju raya saya nanti. Hehehe.... 

So, if sesiapa yang ada masalah yang sama, sila lah ikut tips dari ibunda saya. Memang menjadi. Saya suka gosok cincin saya time sebelum nak tidur. Hehehehehe....



p/s : rajin sungguh, setiap hari ada 2 entri. memang rajin....

3 comments:

Anne M. said...

gosok sambil berangan-rangan
tak gitu cik amy?

~dARlee zURiS~ said...

dulu..tak suka cincin2 diamond nie sbb rasa cam org tua
tup2 bila tunang,dpt cincin diamond,trus jd barang kesayangan lak.hihii...

meo188 said...

wah! :D

Google Analytics Alternative